Interesujące koncepcje na konstruowanie stron wschodzą jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, gdyż coraz więcej Konsumentów w Polsce „robi sprawunki” poprzez sieć, zaś do sklepików stacjonarnych zmierzają wyłącznie zaznajomić się z konkretnym artykułem (czyli tym, jak na przykład on w rzeczy samej wygląda). Istnieją sytuacje, iż całe sklepiki przekierowują swoją działalność do wirtualnego świata, pozostawiając opustoszałe lokale i licząc na spore oszczędności. Ponadto każdy Nabywca czasem może liczyć na to, iż produkt jest rzeczywiście wysokiej jakości, przykładowo nikt go wcześniej nie mierzył. Nieduże i spore przedsiębiorstwa zgłaszają się zatem do agencji reklamowych, żeby te zajęły się przygotowaniem intrygującej oraz praktycznej strony. Projektanci stron tworzą więc coraz to nowe taktyki, w części bazujące na WordPressie.
Najsilniejszym trendem w 2016 roku była unifikacja strony ilustracyjnej oraz uporządkowania wszelkich aspektów na stronie. W większości przypadków była ona rozdzielona na dwie lub trzy kolumny, jednakże konsumenci w mgnieniu oka się znudzili kopiowanymi wzorami. Wszystkie słynne strony, m in. punktów z odzieżą, prezentowały się prawie tak samo, zaś to bez wątpienia wpłynęło na sprzedaż. Obecnie rozkład strony www, projektowanie grafiki oraz innych drobiazgów w zasadzie nie dochodzi do skutku już na opisanych wytycznych. Webmasterzy dążą do zaakcentowania wyjątkowych cech specjalności Klienta.
Trend taki był niesamowicie popularny i bazuje na spożytkowaniu poprzez grafikę całej szerokości wyświetlacza. Głównie – spostrzegawczość użytkownika nie rozciąga się na inne motywy, po drugie – kusi dobrze dobraną grafiką do późniejszego oglądania witryny. Ekrany początkowe zapełnione są w pełni zdjęciami, grafiką z treścią reklamową albo guzikami akcji. Mogą być statyczne bądź pełnić funkcję slydera. Ogromnym pozytywem jest to, że te fragmenty przystosowują się na potrzeby monitorów na notebookach oraz wielkich monitorów. Wysokiej jakości grafikę powinno zrobić fachowe studio graficzne.
Ogromna, świetnej jakości grafika przyciągnie spojrzenie niejednego Klienta. To efektywny projekt, ażeby wzbogacić charakter strony www. Przeważająca część użytkowników jest wzrokowcami, stąd tym bardziej opłaca się w taki komponent zainwestować. Ogólnie rzecz ujmując nie korzystajmy jednak z tzw. banków gratisowych grafik, zwłaszcza wtedy, gdy nasza marka ma się autentycznie kojarzyć z profesjonalizmem. Lepiej powierzyć stworzenie fotografii dobremu grafikowi, który będzie miał na uwadze to, ażeby wszystkie miały właściwy odcień i harmonizowały z porządkiem witryny.
Material design to zabieg bazujący na płaskich tonach oraz na zastosowaniu świateł oraz cieni. Google natchnęło się w tym przypadku standardowym papierem oraz atramentem. Centralnym zadaniem było zwiększenie jasności stron, a także usprawnienie błędów, jakie były rozpoznawalne w trendzie flat. Innymi słowy, material design to: ustawienie w trójwymiarze (zgodnie z klasyfikacją składników), dynamiczne oraz perfekcyjnie wkomponowane barwy (jeden ton centralny i drugi odcień pomocniczy, przykładowo do odznaczeń), intuicyjne ikonki (maksymalnie surowe, z nieskomplikowanymi wykończeniami prostych, z zastosowaniem proporcji 2dp), zdjęcia oraz wykresy wektorowe (dostosowane do charakteru strony www; napis na zdjęciu musi obligatoryjnie widnieć na gradiencie; ogólnie rzecz ujmując nie powinniśmy przedawkować z przyciemnianiem) i typografia oparta o kształt Roboto.
Spora liczba posiadaczy Internetu w zasadzie nie uzyskuje od sprzedających tego, czego wymagają. Wpadają na stronę internetową oraz co rejestrują? Nieefektowny projekt logo, bardzo dużo nieprzydatnych wpisów (które mają możliwość przewijać bez końca), zaś na koniec są zarzucani ulotkami informacyjnymi o tym, by bezwzględnie zarejestrować się do newslettera, skorzystać z rabatów (jakie bez wątpienia za chwilę się nie będą aktualne) lub omówić istotne problemy z profesjonalistą (jaki co chwilę podłącza się na czacie oraz bynajmniej nie jest to „żywa persona”). Klienci potrzebują tego, aby zdobyć emocjonalną więź z artykułem lub jeśli to wykonalne – ze sprzedawcą. W ogóle nie chodzi tu o „handlowanie się”, lecz sposobność zaufania. Wspaniałym konceptem jest zatem opowiedzenie cokolwiek o swojej firmie. W ostatnim czasie definiuje się to wyrażeniem „storytelling”, a mianowicie mówienie o takich sprawach, jak: kim jest każdy pracownik, co jest w stanie zaproponować ten wytwórca itd. Opisana metoda reklamy ekspresowo dociera do nabywców i przynosi atrakcyjniejsze rezultaty niż irytujące okna, które wyskakują nim zdążymy cokolwiek przeczytać.
Jeżeli zamierzasz wiedzieć o wiele więcej, kliknij w odnośnik obok – Ulotki reklamowe Toruń – a znajdziesz dużo więcej informacji.