Pozycjonowanie lokalne wizytówek w Google

Podpis kwalifikowany
4 lutego, 2021
Kancelaria notarialna Toruń – Sporządzamy akt notarialny
7 lutego, 2021

Obecnie widać, iż bez skutecznego wypromowania witryny internetowej, perspektywy na powodzenie naszej działalności są relatywnie nieduże. Na szczęście, dzięki nowoczesnym technologiom, Google wymyśliło złożony mechanizm, który pozwala nam na dotarcie do lokalnych Klientów. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, warsztat samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało dostrzeżone przez Klientów z pobliża, nieodzowne jest właściwe wypozycjonowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ma na nie wpływ masa okoliczności, które przeanalizujemy w tym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czyli co?

Najzwyczajniej w świecie, pozycjonowanie lokalne to promowanie wybranej strony w wyszukiwarkach. Od normalnego pozycjonowania witryn różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z określonego grona, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet jednej dzielnicy. Zazwyczaj jest tak, że narzędzie wyszukujące jest w stanie samodzielnie stwierdzić, gdzie jest najbliższe naszemu położeniu duże miasto. Możemy to łatwo sprawdzić, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Jeśli wyszukujący jest w określonym momencie w Toruniu, to wtedy narzędzie wyszukujące wytypuje nam najskuteczniej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Statystyki są jednoznaczne – przeszło 95% Odbiorców poszukuje priorytetowo spółek i usług z ich okolicy, by mieć do nich łatwy dostęp. Powinniśmy poczynić wszystko, aby znaleźli właśnie naszą firmę, ponieważ powyżej 3/4 wyszukujących lokalnie zdecydowało się na zakup w późniejszym czasie, a przeszło 80% użytkowników nowoczesnych komórek i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Czego najczęściej szukają? W czołówce znajdują się restauracje, sklepy oraz usługi. Gdy masz własną restaurację, koniecznie powinieneś zadbać o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – jakie działania podjąć?

Analogicznie jak w przypadku szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym wciąż bardzo istotną rzeczą będzie optymalizacja witryny internetowej. Musimy regularnie dodawać treść oraz postarać się, aby treści były możliwie jak najlepszej jakości. Nie zapominajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Powinniśmy teraz pomyśleć nad technikami, które są charakterystyczne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Stworzenie strony w Google Moja Firma, które obszerniej omówimy poniżej,
linki z lokalnych stron – zadbajmy o to, aby informacje o naszej firmie opublikowano w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach powiązanych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących korporację – dbajmy o dane, które podajemy w katalogach firmowych i innych stronach. Gdy zmieni się nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie odnawiamy tego, to w takiej sytuacji narzędzie wyszukujące może nas zakwalifikować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Bardzo ważne będzie utworzenie profilu naszej firmy w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do zakładania wizytówek spółek, które operują na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej osiągnąć? Odpowiednie pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki , iż szukający, korzystający z lokalnych słów kluczowych ma duże szanse natrafić na naszą wizytówkę, obejmującą adres witryny internetowej i telefon do naszej firmy. Samo utworzenie wizytówki nie jest szczególnie trudne, ale już pozycjonowanie wymaga sumienności i określonej wiedzy.

Żeby jeszcze podnieść swoje perspektywy na przekonanie lokalnych Klientów, posłużymy się usługą Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten fragment pozycjonowania lokalnego jest stosunkowo trudny, ale korzyści na rynku lokalnym z pewnością będą wymierne. Jak powinna wyglądać odpowiednio sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Trzeba wcielić się w rolę szukającego i rozważyć, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najprościej będzie umieścić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj świadczonych przez nas usług. Następny krok, uzupełniamy wizytówkę o aktualne dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – powinniśmy na bieżąco je aktualizować. Kolejno tworzymy dla Twojej korporacji oryginalny kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, zwykle jako nazwa przedsiębiorstwa. Kiedy już przejdziemy przez tamte elementy, to zostaje już tylko dobrać dopracowaną grafikę oraz napisać opis działalności.

Co ważne – wizytówka pozwala wyszukującym wystawiać opinie naszej firmie. Ich ilość oraz jakość mają wpływ na to, na jakiej pozycji znajdziemy się w rezultatach wyszukiwania. Gdy dostaniemy sporą liczbę dobrych opinii, to wtedy łatwo zauważymy ich pozytywny wpływ na pozyskiwanie nowych Nabywców oraz budowanie dominacji nad konkurencją.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy patent, na pojawienie się w rezultatach wyszukiwania niż tradycyjne pozycjonowanie witryn. Nie wiesz jak zacząć? Agencja reklamowa zatrudniająca ekspertów od pozycjonowania lokalnego z pewnością pomoże Ci postawić pierwszy krok w temacie pozycjonowania lokalnego.

Chcesz wiedzieć więcej –Pozycjonowanie stron Toruń : http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/pozycjonowanie-lokalne/

Komentarze są wyłączone.